יום חמישי, 7 ביוני 2012

במבט לאחור


זהו הבלוג  האחרון של סמסטר השני.

במבט לאחור ועוד מבט קדימה ולפניי התובנות שהגעתי אליהן אחרי סמסטר שלהם בכתיבה בבלוג.  
*בתחילה שאלתי את עצמי על מה אכתוב, אחר כך כל נושא שעלה לכותרות בנושא התקשוב והלמידה בדרך חדשנית  מיד הייתי אומרת לעצמי "זהו הנושא שאני הולכת לכתוב עליו" .
אך, ישנו קושי לא נפטרתי ממנו והוא החשיפה והפומביות , עדיין רואה את עצמי מאופקת ועם מעצורים וכנראה עם הזמן אפתח יותר.

*לא פעם הרגשתי שיש לי לכתוב הרבה , אך חשבתי על הקוראים. איני רוצה להלאות את הקורא אלא לשתף אותו בסוגיה נקודתית  ולעניין את הקורא.  כמו שציינתי בבלוג הפתיחה , הרגשתי שכתיבה בבלוג נועדה לקדם את שיח הציבורי בתחומים שונים. להפוך את הידע לנגיש יותר לציבור הרחב ולאפשר פרסום של דעות הרהורים ומחשבות. בחיפוש תכנים לפוסטים שוטטתי במקורות מידע שאינם חלק מתכני הקורסים הרשמיים ותוך כדי חיפוש נחשפתי לדעות נוספות ולמדתי דברים חדשים.

*תובנה נוספת שאני רוצה להתייחס אליה היא הנושאים שכתבתי עליהם בבלוג.
כאשר אני מתבוננת אחורה
מסתכלת על הפוסט הראשון שלי....עוברת בין הפוסטים השונים שכתבתי... ומגיעה לתובנות מפוסט לפוסט שכתבתי אני רואה קו מקשר בין הנושאים הנדונים בבלוג שלי, בעצם אני אומרת "הנה אני" או זו מן תעודת זהות המקצועית שלי.

היום קל יותר למצוא על מה לכתוב, קל יותר להתנסח, 
אני מבינה את היתרונות בכתיבה בבלוג ו... אני נהנית.
הייתי ממליצה ליישם את הכלי הזה בתחומי לימוד רבים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה